Dozvím se, jestli byly květiny doručeny?

Ano. Stačí, když na objednávce, konkrétně na stránce „Dodací údaje“, zatrhnete volbu „Informovat o doručení“. Po doručení květin Vám přijde e-mail a sms zpráva potvrzující doručení květin s informacemi kdo a v jakém čase zásilku převzal. Tato služba není nijak zpoplatněna.

Dozví se příjemce, kdo květiny poslal?

Jedinou možností jak se obdarovaný dozví, kdo mu květiny poslal, je zanechat přání se vzkazem při objednávce na stránce „Platba“. Nikdy nesdělujeme jméno zákazníka, který zásilku objednal.

Co se stane, pokud příjemce na uvedené dodací adrese není dostupný?

V takovém případě se snažíme předat zásilku na požadovaném místě náhradní osobě, kterou může být rodinný příslušník, soused, spolupracovník, recepční apod. Není-li možné přenechat zásilku jiné osobě, kontaktujeme Vás na telefonním čísle uvedeném v objednávce.

Doručujete květiny i mimo Prahu? Je možné doručit zásilku i brzy ráno nebo pozdě večer?

Standardně doručujeme květiny po Praze, ve všedních dnech mezi 8.00 a 20.00 a v sobotu mezi 8.00 a 15.00 hodinou. V jiných časech, ve dnech pracovního klidu, o státních svátcích a mimo Prahu květiny také rádi doručíme, vždy ale až po individuální dohodě s Vámi. Proto nás prosím nejdříve kontaktujte.

Jak rychle budou květiny doručeny, dodržíte slibovanou dobu?

Obvyklá doba dodání po Praze jsou 2h. Zásilku se snažíme samozřejmě doručit co nejrychleji, ovšem někdy to vlivem dopravní zácpy a uzavírek není v našich silách. A také samozřejmě záleží na adrese dodání. Takže i když děláme vše proto, abychom byli rychlejší než pomyslný blesk, nechceme slibovat nemožné. Proto uvádíme průměrnou dobu dodání za celou Prahu.

Jakým způsobem mohu zaplatit? Je platba kartou bezpečná?

Preferujeme platbu platební kartou. Je bezpečná, pohodlná a okamžitá. Při platbě platební kartou od Vás nepřijímáme žádné citlivé údaje – vše je řešeno přes platební bránu banky (3D Secure Komerční banky). Vše, co se dozvíme je pouze to, zda platba proběhla úspěšně či nikoliv. Pokud by Vaše platba nebyla úspěšná, ujistěte se prosím, zda máte povolené platby přes internet. Přijímáme karty společností VISA a MasterCard. Další možností platby je bankovním převodem (a tudíž i složenkou typu A) a hotově nebo platební kartou na prodejně. Zboží však bude odesláno vždy až po uhrazení požadované částky.

Obdrží příjemce skutečně tu samou květinu, která je na fotografii?

Zajisté. Nemůžeme Vám sice slíbit, že každý kvítek a lístek bude ve stejné pozici jako na fotografii, ale uděláme vše pro to, aby celkový dojem z květiny byl takový, jako je na fotografii.

Co když mám nějaké dotazy nebo speciální požadavky?

Chceme Vás ujistit o jednom – vždy se budeme snažit vyjít vstříc Vašim požadavkům na aranžmá květin nebo dárků ať už budou jakékoliv. Kontaktovat nás můžete po telefonu, přes e-mail, pomocí formuláře „Zeptejte se nás“ na úvodní straně e-shopu nebo svůj požadavek můžete jednoduše zapsat při objednávce do poznámky na straně „Platba“.

Ve vaší nabídce nikde nevidím svatební kytice. Mohu si je u vás objednat?

Samozřejmě! Důvodem, proč v základní nabídce květin k rozeslání nejsou svatební kytice je náš přístup, v jehož rámci v žádném případě nepodceňujeme význam svatebního obřadu jakožto celého slavnostního dne. Uvědomujeme si, jak důležitým dnem svatba je a tak se ani neodvažujeme nabízet svatební kytice formou online prodeje. Jistě nám dáte za pravdu, že k dokonalému vyznění celé události vedle svatební kytice přispívá například i květinová dekorace spolu s korsáží pro ženicha, myrty pro svatebčany a květin pro rodiče, družičky a mládence – to vše v harmonickém souladu, na míru a v požadovaném rozpočtu.

Pro více informací si prosím zobrazte sekci „Svatby“ v menu Květinářství, kde najdete i fotografie některých svatebních kytic. Na tomto místě jen dodáme, že konzultace ohledně svatebních květin by měla proběhnout 2 až 3 týdny před svatebním dnem.

Mám zájem o výzdobu interiéru nebo výzdobu prostředí společenské akce. Kam se mohu obrátit?

S interiéry a společenskými událostmi máme bohaté zkušenosti. Kontaktovat nás můžete na telefonním čísle nebo e-mailu uvedeném na titulní straně a v sekci Kontakt. Využít můžete také formulář „Zeptejte se nás“. A samozřejmě se u nás můžete stavit i osobně. Rádi Vás uvidíme :-).

Musím se registrovat a přihlásit?

Ne, nemusíte. Objednávku můžete učinit samozřejmě i bez registrace. Registrací však získáte tyto výhody:

  • přístup do sekce Moje oblíbené, kde naleznete zboží, které jste si sami označili jako oblíbené nebo jste si ho v minulosti u nás objednali,
  • přístup k celé historii svých objednávek,
  • díky předvyplněným údajům v objednávce nebudete muset pokaždé vyplňovat kontaktní adresu,
  • možnost získat slevu za uskutečněné objednávky,
  • můžete využít funkci připomínkovač svátků.

Co to jsou stabilizované rostliny?

Stabilizované rostliny (květiny, trávy, listy a stromky) jsou rostliny upravené stabilizačním procesem, díky kterému si zachovávají přirozenou čerstvost a barevnost po mnoho let. Tyto rostliny jsou ideální pro stálou dekoraci všech prostor. Více se o stabilizovaných rostlinách dozvíte v článku věnovanému stabilizovaným rostlinám v sekci Webzine.

Můžete mi prosím poradit, jak pečovat o květiny, aby vydrželi co nejdéle?

Výdrž květin je daná mnoha faktory. Jednak samotnými přírodními vlastnostmi, které nelze ovlivnit a faktory, které člověk ovlivnit může. Ne všechny však můžete ovlivnit Vy jako zákazník. Proto doporučujeme květiny kupovat u takových prodejců, kteří si svých zákazníků váží. My obchodujeme pouze s ověřenými dodavateli a po celou dobu prodeje přísně dbáme na všechny okolnosti ovlivňující kvalitu květin. Od okamžiku prodeje, kdy Vám školená floristka kytici předá (se správně seříznutými stonky, vhodně zabalenou a případně s výživou), můžete čerstvost kytice pozitivně ovlivnit zejména tím, že kytici nevystavíte v zimě přímému mrazu (neodmítejte proto zabalení kytice do papíru) a v létě přímému slunci, aniž by kytice neměla zdroj vody. V případě delší cesty (vlak, auto..) proto poproste o ampulky s vodou, které Vám naše floristky ochotně zdarma poskytnou. Po vložení kytice do vázy můžete ještě použít výživu, která Vám byla předána spolu s kyticí. V případě jakýchkoliv dalších dotazů se samozřejmě můžete obrátit na naše zkušené floristky a nebo sledovat náš Webzine, ve kterém se tomuto tématu budeme věnovat jak v článcích, tak i na některém videu.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace